eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzed kim dobrze rozlozyc nogi? › Re: Przed kim dobrze rozlozyc nogi? [O b. premierze (już nie PiS) co alimentów b2 żonie nie płaci]
  • Data: 2019-11-05 15:32:59
    Temat: Re: Przed kim dobrze rozlozyc nogi? [O b. premierze (już nie PiS) co alimentów b2 żonie nie płaci]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > A z czego gostek ma płacić 4 tys. zł/mies?
    > Z oszczędności?
    > A co ma jeść i gdzie mieszkać?
    > Jak jaśnie sąd ustalił możliwości zarobkowe NAUCZYCIELA z prowincjonalnego Gorzowa
    Wielkopolskiego??
    > Coś mógł z fuchy w Lądynku odłożyć, ale takie skarbonki szybko się
    > kończą.

    Czy pamiętasz wielki krzyk mediów za pierwszego PiS jak polityk którzy
    przestał dostawać uposażenie Marszałka Sejmu wystąpił _do sądu_ o
    zmniejszenie alimentów? [A] Marcinkiewicz woli nie płacić
    wbrew prawu zamiast zgodnie z prawem?

    Zaliczył nowszy model drugiej żony a teraz ma za to długo bulić to
    trochę sympatii dla niego mam ale "nie tak wiele".

    [A] https://www.se.pl/wiadomosci/polska/dorn-skapi-na-al
    imenty-aa-5jhJ-iGE4-ZXqw.html

    --
    A. Filip