  • Data: 2007-03-21 13:56:25
    Temat: Re: Przeciekający dach..... od czego zacząć?
    Od: "Jarek S." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1uqiseozqtgxx.dlg@onet.pl...

    > Niezłe tłumaczenie ;)

    > A co stanowią o tym OWU?
    > Jeżeli ten "opiekun" działa na twoja szkodę .... po cholerę go trzymasz?

    Raczej nie, kilka razy podpowiedział co i jak /z czego raz pomógł w sposób
    za jaki by nie dostał pochwały od swojej firmy/. Polisa jest od szkód
    wodno-kanalizacyjnych a ubezpieczyciel będzie twierdził że wina jest moja bo
    zaniedbałem...

    > Hmmm .... faktura winna być wystawiona w ciągu 7 dni od daty podpisania
    > protokołu końcowego.

    > Ale na materiały czy na wykonanie usługi także?

    Nie podpisywałem żadnego protokołu końcowegoa cena usługi została wliczona w
    całośc kosztów i na tą kwotę owa firma wypełniła wniosek kredytowy.