    From: "Boguslaw Szelest" <s...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Protokołowanie nieprawdy
    Date: Sat, 8 Jun 2002 15:03:30 +0200
    Sender: s...@f...onet.pl@pd19.bialap.sdi.tpnet.pl

    > Najpierw radzę odwiedzić wizytatora - jest to organ sprawujący nadzór
    > pedagogiczny.

    Małżonka (to ona ma te problemy) postanowiła uderzyć tu i tu. Myślę, że nic
    się nie stanie, jak zostanie zawiadomiony prokurator, bo sfałszowane zapisy
    są wykorzystywane przez dyrektora w rozprawie przed Sądem Pracy z powództwa
    mojej małżonki. Co najwyżej prokurator skieruje sprawę do organu
    prowadzącego. Czy mam rację?

    >W razie niepowodzenia - wyżej, tzn. do organu prowadzącego
    > szkołę (gmina, ministerstwo - zależy, jaka to szkoła).

    Wykluczone, żeby małżonka zwracała się do organu prowadzącego! Właśnie padła
    ofiarą tej mafii samorządowo-wiejskiej - żona pracuje w szkole wiejskiej.
    Pewnie ją oleją i już. Ale może wtedy uderzać wyżej? Do Wojewody?

    > Oprócz tego są MEDIA!!! W tym Internet. Opinia publiczna i jawność to
    > poważna siła - musimy wszyscy nauczyć się ją wykorzystywać. To w końcu
    > dziennikarze załatwili Nixona.

    Zgadzam się! Wprawdzie małżonka nie jest aż takim dygnitarzem, ale próbujemy
    zainteresować nasz lokalny tygodnik tą sprawą.

    Pozdr,

    Bogusław