  • Data: 2007-12-23 14:39:48
    Temat: Re: Prosze o uwagi
    Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 23, 1:55 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Ad. 55 - Sądzisz, że bez tego nie wolno na ten adres maili wysyłać? Bo
    > jeśli chcesz wysyłać SPAM, to musisz to jawnie napisać, inaczej taka zgoda
    > nie uchroni Cię przed roszczeniami właściciela konta.

    to co mam napisac jesli bede chcial wyslac reklame? chodzi o swobode
    zeby nikt mi nic nie mogl zarzucic (nie mam zamiaru spamowac)

    http://itbiznes.pl/art29680.html

    > ad. 67 - Zajrzyj do ustawy, jak długo masz przechowywać te dane.

    serwer na ktorym hostowana jest strona przechowuje te logi 2
    miesiace, starszymi nie dysponuje (nie jestem wlascicielem serwera)

    > ad. 76 - Co to znaczy, że treści (jakie?) są publikowane AUTOMATYCZNIE?
    > Serwis łapie przypadkowe strony z sieci i je wrzuca na serwer? Pewnie nie.
    > Doprecyzuj, o co Ci chodzi.

    chodzi o pobieranie naglowkow RSS z innych witryn automatycznie za
    pomoca skryptu (dzial syndykat)

    > ad. 96 - Prawdopodobnie: czyli publikujecie cudze utwory nie zastanowiwszy
    > się, na jakich licencjach są udostępniane. Ryzykanci :-)

    chodzi o to ze jesli chce np. napisac newsa o Google czy o jakim
    produkcie towarze to wtedy umieszczam ich logo obok newsa albo
    wymieniam w tresci nazwe uslugi lub marke ktorej informacja dotyczy.
    np ze TP zostala ukarana itp.

    A teraz: http://pastebin.ca/829810