    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc - lokator nie chce opuścić lokalu
    Date: Fri, 13 Jun 2008 14:23:00 -0500

    r...@p...fm wrote:
    > Nie są u mnie
    > zameldowani.

    ajajaj. Bedzie grzywna.

    Art. 29.
    1. Właściciel lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu...

    2. Osoby wymienione w ust. 1 są obowiązane do zawiadamiania właściwego
    organu gminy o stałym lub czasowym pobycie innej osoby w ich lokalach
    (pomieszczeniach) oraz o opuszczeniu przez nią tego lokalu
    (pomieszczenia), jeżeli osoba ta nie dopełniła obowiązku meldunkowego.
    Zawiadomienie powinno być dokonane niezwłocznie po upływie terminu
    określonego do wykonania obowiązku meldunkowego.

    Art. 56.
    Wykroczenia przeciwko obowiązkowi meldunkowemu podlegają ustawie z dnia
    20 maja 1971 r. - Kodeks wykroczeń (Dz. U. Nr 12, poz. 114, z późn. zm.1)).

    > Teraz mówi, że wyprowadzi się kiedy będzie chciał. Jakie mam prawa i
    > czy mogę podczas jego nieobecności wyprowadzić go i zmienić zamki?

    Możesz iść do sądu i dostać nakaz eksmisji.

    Twoje pomysły co do zamków skończą się dla ciebie wyrokiem z naruszenie
    miru domowego, włamanie a jak mu coś jeszcze zginie to jak będzie
    sprytny to jeszcze kradzież dorzuci.
    Jak bym na twoim miejscy obchodził altankę z daleka i miał na to świadków.