eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić › Re: Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
  • Data: 2009-07-08 10:08:19
    Temat: Re: Proszę o pomoc. Bez mandatu mam wyrok, nawet nie mogłem się bronić
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <h318tq$1uko$1@opal.icpnet.pl> Nostradamus napisal(a):

    > Sądzisz tłumoku, że w sprawie brak jest notatki sporządzonej na miejscu,
    > potwierdzającej stan faktyczny??
    > Dorośnij.
    ty łomoku! ;)
    "Policjant" stwierdził to, co jego waski rozumek mu podpowiedział,
    i przeciw czemu biedny "łamiacy przepisy" nie zaprotestował.
    Prawda i rzeczywistośc rzadko sa zgodnie z rzeczywistościa
    zapisywane na _policyjnych_ notatkach.
    Zdecydowanie częściej sa od poczatku
    dopasowywane do wymyslonej ad hoc rezyserii
    Trzeba być bardzo opanowanym na miejscu zdarzenia, i zdecydowanie
    protestować przeciw mataczeniu,
    i tylkio wtedy jest szansa na realne odtworzenie
    rzeczywistości, Ty maluczki bezwarunkowy popieraczu policyjnych łomotków.

    --
    Pozdr.