  • Data: 2004-06-01 21:15:11
    Temat: Re: Prośba - ustanowienie drogi koniecz nej
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    kam <X#k...@w...pl.#X> niebacznie popelnil
    news:c9ffdp$9t9$1@news.onet.pl:

    > A komu może być potrzebne uzasadnienie do postanowienia?
    A np. mnie się dzisiaj znajomość takowego przydała gdy wparował
    człowiek, który twierdził że sąd mu "kazał" poprowadzić drogę
    przez swoje grunty.
    A sąd po prostu mu odmówił ustanowienia drogi koniecznej argumentując
    wolnym dostępem do drogi publicznej przez przyległą działkę
    stanowiącą własność wnioskodawcy ;)

    --
    pozdro
    poreba