  • Data: 2005-01-18 05:56:48
    Temat: Re: Prosba o pomoc - odszkodowanie od OBI
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Buchliński napisał(a):
    > Pewnie, ze nie. Mogli jeszcze podlaczyc wysokie napiecie pod ogrodzenia
    > ktore sprzedaja i nie informowac o tym kliento !!! Mysl czlowieku bo mi Cie
    > zal

    mi Ciebie rowniez
    do burdelu tez wezmiesz ze soba dziecko? a potem pewnie oskarzysz ich o
    to, ze je zdemoralizowali bo sie napatrzyło?

    szkoda, ze nie robia badan IQ kazdemu kandydatowi na ojca, bo jak sobie
    pomysle ze Twoje dziecko mogloby odziedziczyc inteligencje po Tobie, to
    jest mi go zal - bo ono w koncu nie jest niczemu winne
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl