  • Data: 2002-11-23 22:08:52
    Temat: Re: Prosba o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli matka oświadczy, że daje Tobie 1/3 i siostrze 1/3, to sprawa jest co
    do powierzchni zamknięta. 1/3, to zawsze 1/3 i dzieląc powierzchnię działki
    przez trzy zawsze wyjdzie to samo.
    Z tym podziałem fizycznym, to chciałem, byście na przyszłość uniknęli
    ewentualnego kłopotu z ustaleniem, gdzie konkretnie jest ta 1/3 każdej z
    Was. A jak na jednej z działek będą chcieli pobudować kopalnię złota i okaże
    się, że ma niewspółmiernie większą wartość, niż druga? No i też nie ma sensu
    ponosić dwukrotnie kosztów notarialnych. Raz za darowiznę, a drugi raz z za
    podział fizyczny.