  • Data: 2002-02-12 15:26:37
    Temat: Re: Prosba o ocene - czy uda sie wyegzekwowac?
    Od: "Kinga" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na clopski rozum:
    podpisales umowe nie z wykonawca- firma budowlana, tylko ze spoldzielnia.
    jesliw umowie masz jasno napisane, ze spoldzielnia odda kase, dopiero jak
    sama dostanie, to juz gorzej. Moze wtedy sprawdz, czy taka umowa jest zgodna
    z prawem. Inaczej ten zapis nie musi byc wiazacy. Jesli zapisu nie bylo w
    umowie, to ciebie nbie obchodzi, skad spoldzielnia wezmie kase