eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPropozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych stron www) › Re: Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych stron www)
    From: "zamszu" <z...@m...interecho.com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych
    stron www)
    Date: Mon, 4 Mar 2002 15:23:27 +0100

    > Cześć!
    >
    > Mam tylko jedno pytanie: czy on na wszystkich tak działa?
    >
    > Nie wiem, jak było wcześniej, jednakże na priva dostałem info, że od
    sporego
    > czasu pojawia się na różnych grupach i denerwuje ludzi. A na jego posty
    > lepiej nie odpowiadać, bo i tak nie da się przekonać (chociaż nie ma
    racji),
    > a jego adres to natychmiast musi trafić do KF.
    >
    > Czyli rzeczywiście dla Jacka to tylko KF?
    >

    > MAX

    Jesli ktos ma jeszcze watpliwosci co do eggsperta to macie co ciekawsze jego
    wypociny. Autorem wszystkich cytowanych
    wypowiedzi jest Jacek i reszta nickow, zrodlo usenet. W opracowaniu jest
    "Ksiega Cytatow Eggsperta" zawierajaca kwiatki z calej jego tworczosc
    usenetowej z lat1997-2002.

    Twoj szanowny kolega, jak i ty nie byliscie karmieni piersia i cierpicie
    na kompleks odrzucenia przez biust matki.
    --------
    O łysieniu
    Nie gniewaj sie, ale nikt od tysiecy lat nie zajmuje sie tym problemem,
    w kazdym razie tego nie zauwazylem
    --------
    O zmianie nazwiska
    W koncu znajomi cie znaja pod starym nazwiskiem, tak z podworka, szkoly,
    uczelni i zmieniajac nazwisko dzialasz tak jakbys sie ich wyrzekal.
    --------
    Experd zaklada pole golfowe
    Mnie nadal interesuje model Free Golfa, czyli taki
    panszczyzniany-wiejsko-chlopski free golf.
    --------
    Kiedys przeczytalem norme ISO dotyczace standardowego rozmiaru
    prezerwatyw w UE po dyskusji w Brukseli...
    --------
    W Stanach sie nauczylem czytac tysiac postow w ciagu 2-3 godzin
    i odpowiadac na nie w ciagu nastepnych 2-3 godzin lub kasowac.
    --------
    Jest na gieldzie portal ktory prawdopodobnie zakonczy zywot.
    Gdybym tam przeniosl dyskusje to portal uzyskalby wzrost ogladalnosci
    500-1000%
    kurs jego akcji na gieldzie by wzrosl o 100-200%.
    --------
    No problem.
    Moje honorarium to 200 funtow za godzine.
    Mozliwe sa specjalne warunki dla niezamoznych.
    --------
    self(EGO)
    ja zajmuje sie od 10 lat systemami sztucznej jazni, sztucznej
    swiadomosci i podswiadomosci i takie buduje i wdrazam do duzych systemow
    informatycznych, do zarzadzania, w distance education, w virtual
    corporations
    --------
    Sa na internecie ludzie, pompy ssace, ktorzy wysysaja energie
    intelektualna i czujesz sie wyczerpana po kazdej dyskusji.
    Ja natomiast przesylam energie za posrednictwem internetu.
    Kto ze mna dyskutuje ten dostaje duzo energii, smialosci, zadowolenia i
    czuje sie swietnie.
    Mam taka grupe , na ktorej ludzie wprost szaleja i uwielbiaja ze mna
    dyskutowac.
    Wystarczy ze napisze jeden post, a odpowiedzi jest 50.
    --------
    Badajac miliony postow do usenetu znalazlem nie wiecej niz 0,01% takich,
    ktore
    maksymalnie angazowaly wysilek intelektualny autora.
    Pozostale nie wymagaly angazowania wiekszej mocy obliczeniowej niz P4.
    --------
    A gdy mowil mi pradziadek, ze komputery sa szkodliwe, to mu nie wierzylem.
    A mial racje.
    --------
    Expert bieglym sadowym
    Ratowanie komputerow, sieci komputerowych po powodzi.
    Odzyskiwanie danych z zatopionych komputerow.
    Ekspertyzy itd.

    Jezeli znasz firmy ktore oczekuja takiej pomocy to prosze o kontakt:

    Dariusz Slawiec
    biegly sadowy d/s informatyki
    --------
    expert pionierem usenetu
    newsgroup: ALT.JACEK
    to wlasnie przyklad stworzenia wlasnej grupy,
    pierwszy taki w historii swiatowego usenetu
    aby zostala stworzona grupa w drugiej kategorii , czyli alt.cos-tam
    od imienia zakladajacego.
    --------
    gdyby tobie hackerzy tez sie wlamywali na komputer, kradli hasla,
    kasowali dysk i wlamywali sie na konto pocztowe to bys sie nazywal kura
    a podpisywal kaczka.
    --------
    Zdziwilbys sie.
    Przecietny czlowiek mysli aktywnie jedynie przez godzine na dobe
    a zapis jego mysli nie zajmuje wiecej niz 1 MB.
    --------
    Nigdy nie zartuj sobie z klatwy.
    Ona zawsze dziala.
    --------
    pierdu pierdu - jak mowia dyplomaci
    --------
    A ktore jest bezpieczne jak woda w klozecie.
    --------
    Mam jedna taka alt.jacek i czytaja ja tysiace, ale moderator sie sam
    zglosil do pracy,
    nieproszony.
    --------
    Bo kto czyta moderowane grupy.
    --------
    Ale kto z polipa chce sie zapisac w historii usenetu
    polecam grupe alt.jacek
    --------
    Jezeli chcesz zaslynac na caly swiat to uzywaj grupy alt.jacek
    jest czytana na calym swiecie
    --------
    a zatem dyskusje na forum dyskusyjnym maja charakter nieformalny
    a zatem nie stanowia porad prawnych, jak usiluje zeznawac
    pojawiajacy sie tutaj biznesmen.
    --------
    Z uwagi na wprowadzanie w blad, zapytam w Wellington .
    --------
    Adres e-mail nie jest dana personalna ani w Stanach, ani w Europie, ani w
    Australii czy nawet wymienionej Nowej Zelandii.
    --------

    POWIEDZONKA
    --------
    nie na wyspie hula-gula ale w Polsce.
    --------
    Mitoman jestes i tyle.
    --------
    czy wchodzac do kurnika musze sie zastanawiac co o mnie kogut mysli ?
    --------
    Na ten temat przejrzalem cala dostepna literature na swiecie jeszczewtedy,
    gdy nie potrafiles sie wysikac na stojaco.
    --------
    Nie mow nie, zanim nie przeskoczysz.
    --------
    Jezeli jestes uzalezniony od internetuz przyjemnoscia zapraszam do udzialu w
    terapii przez siec, on-line,w domu.
    --------
    jestem pisarzem internetowym
    --------
    Dla mnie papuga to jednak pl.ptaki.papugaa nie pl.zwierzeta.papugaNazywanie
    papugi zwierzeciem jest po prostu smieszne.
    --------
    Gdyby ktos nie pamietal, to obecne rozroznienie miedzy ptakami a
    zwierzetamipolega na tym,ze ptaki fruwaja a zwierzeta nie.
    --------
    ptaki maja skrzydla a zwierzeta nie
    --------
    nazywanie papugi zwierzeciem mnie razi
    --------
    dla mnie papuga to ptak, tak jak wrobel, kanarek.Zwierze to na 4 lapach
    chodzi ;-)
    --------
    Stotkalem osoby uzaleznione od komputerow, internetu,ale to nie bylo zadne
    uzaleznienie a zwykla praca informatyka
    --------
    Kto pomoze zbudowac model inteligentnego krolika internetowego wyposazonego
    w sztuczna jazn ?
    --------
    Gdyby jakiekolwiek uzaleznienie bylo znane, a porownywalne zespozywaniem
    alkoholizmu lub zazywaniem narkotykow
    --------

    zamszu