    From: "Krzyszt@f" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokuratura - Pytanie
    Date: Fri, 27 Dec 2002 19:56:41 +0100

    Nie mam pojecia jeszcze o co chodzi. Wiem tylko iz dzis przyszlo do mnie
    jakies wezwanie z prokuratury. Problemem jest to iz od 27.01.2002 jestes na
    warunkowym zwolnieniu (odbylem 8 z 12 miesiecy ). W tym czasie napewno nic
    nie przeskrobalem wiec nie wiem o co moze chodzic. Moze stare grzechy. Moze
    jakis bank mnie sciga za niesplacony kredyt. Czy w takim przypadku kiedy
    dogadalbym sie z bankiem mozna wycofac takie oskarzenie ?? . Zmienilem
    miejsce zamieszkania i nie podalem nowego miejsca kuratorowi ( nie celowo
    gdyz dawalem jemu telefon do mojej pracy, poprostu zapomnialem ) ale czy
    gdyby kurator chcialby mnie szukac moze poprzez prokurature ??

    pozdrawiam,

    Krzysztof