    From: MiKeyCo <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prokurator bezkarny?
    Date: Sat, 24 Jun 2006 14:33:45 +0200

    Przemek R. napisał(a):
    > 'szmatławiec' to dzis czesto uzywany synonim czasopisma. gdybym napisal
    > ze autor jest dupa rzeczywiscie by tak bylo.

    No to bez związku gazetę nazwałeś i w ogóle przywołałeś, bo ta nie ma
    przedstawionych zarzutów.

    > mozna gzrzecznie i merytorycznie skrytykowac

    Wiesz, z całym szacunkiem, ale to głupi pomysł by "gzrzecznie i
    merytorycznie skrytykowac" kogoś, kto na gdzieś swoje obowiązki i
    poszanowanie prawa. Tu w grę wchodzą kwestie karne, dla prokuratora
    niestety na razie tylko dyscyplinarne.

    > Zreszta zobaczysz w krotce, robie strone o moim
    > ulubiuonym ministrze, poczytasz tam konretne zarzuty w stosunku do
    > prokuratora generalnego wraz z dowodami, bez zniewazania, bez uzywania
    > tego tpu slow.

    Powodzenia.

    > Nie przekonasz mnie. Nie wykluczam ze prokurator rzeczywiscie moze byc
    > od dupy, nie nadawac sie na te stanowisko ale nie mozna publicznie w ten
    > spospob ludzi nazywac. Zwlaszcza tych ktorzy wykonuja tego rodzaju
    > funkcje, bo to ich naraza na utrate zaufania ktora jest tam strasznie
    > pozadana.

    Proszę, tylko nie stosuj 'utraty zaufania'. Na zaufanie się pracuje a
    nie dostaje wraz z immunitetem lub na wyposażeniu biura. :D

    Właśnie owy prokuratorzyna stracił zaufanie, przynajmniej moje,
    poprzez swoje sprawy. Krytyka jest nastepstwem i jednocześnie jedyną
    szansą na odpowiedzialność.

    --
    pzdr, MiKeyCo