-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "rg" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Programy premiowe dla instalatorów, a klient
Date: Mon, 15 Jan 2018 11:43:41 +0100
Message-ID: <s...@4...com>
References: <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: Avast (VPS 180115-0, 2018-01-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.78.50.18
X-Trace: 1516013216 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5152 89.78.50.18:58697
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:767980
[ ukryj nagłówki ]Sun, 14 Jan 2018 19:26:19 +0100, w <p3g7cd$l69$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):
> Sytuacja wygląda tak:
>
> Instalator ma wykonać usługę za kilkadziesiąt tysięcy zł. Na miesiąc
> przed terminem wykonania dzwoni i namawia na lepsze rozwiązanie -
> "różnica w cenie minimalna" (to fakt) oraz że "lepszy serwis" i "lepsze
> wsparcie" (urządzenie posiada dużo opcji sterowania i numer wersji na
> ekranie, to fakt). Klient po potwierdzeniu parametrów technicznych,
> zgadza się.
Czyli lepsze urządzenie za prawie taką samą cenę, tak?
> Następuje instalacja, klient zadowolony. Po miesiącu klient nadal jest z
> urządzenia zadowolony, ale dowiaduje się że "przypadkiem" jego
> instalator znajduje się w systemie premiowym tego drugiego producenta,
> którego ostatecznie polecał (premia 1000zł).
No cóż, jeżeli chodzisz do lekarza to jest tak samo :)
> Pytanie. Czy w tym momencie lub gdyby urządzenia w rozsądnym czasie
> możliwości zapoznania się z nim (do dwóch lat? - okres gwarancji)
> zaczęło sprawiać dotkliwe problemy użytkowe czy klient może "czuć nosem"
> coś więcej niż tylko przygnębienie z nieudanego zakupu? :-)
Może czuć jeszcze rozpacz :)
Zepsuje się to serwis/wymiana. Możesz wtedy negocjować wymianę na inny
model/zwrot kasy itp.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.18 13:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prawo u polaczków
- Re: "Pięć piw" w Auschwitz izraelskiego nastolatka
- Czyli się da
- Re: "Pięć piw" w Auschwitz izraelskiego nastolatka
- Re: "Pięć piw" w Auschwitz izraelskiego nastolatka
- Re: lider unieważnionych wyborów niedopuszczony do powtórki
- Prawo "gminne"
- oszustwo na kupno auta
- stopcham - odznaka policyjna
- Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- Zaniepokojeni mieszkańcy
- Teraz kolej na studentów
- Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- Narkotyki na Uniwersytecie
- Gdy ministrowie sa golodupcami
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Prawo u polaczków
- 2025-03-11 Re: "Pięć piw" w Auschwitz izraelskiego nastolatka
- 2025-03-10 Czyli się da
- 2025-03-10 Re: "Pięć piw" w Auschwitz izraelskiego nastolatka
- 2025-03-10 Re: "Pięć piw" w Auschwitz izraelskiego nastolatka
- 2025-03-09 Re: lider unieważnionych wyborów niedopuszczony do powtórki
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-07 oszustwo na kupno auta
- 2025-03-06 stopcham - odznaka policyjna
- 2025-03-06 Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-04 Teraz kolej na studentów
- 2025-03-03 Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- 2025-03-03 Narkotyki na Uniwersytecie
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami