eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgram nie daje się zainstalowaRe: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia stanu konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Barman" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Mon, 21 Jan 2002 10:41:01 +0100
    Organization: Zorganizowana Mafia Barmanów Polskich
    Lines: 29
    Message-ID: <a2gnos$dii$1@news.tpi.pl>
    References: <a29b52$inr$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    <a2c01q$dp3$1@news.tpi.pl> <a2e0p3$41n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: "Barman" <b...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: batbox.silesia.top.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011606108 13906 195.116.55.98 (21 Jan 2002 09:41:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2002 09:41:48 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81341
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl...
    > No i dalej nie ma odpowiedzi na moje pytanie, czy w opisanej sytuacji
    > nabywcy programu komputerowego, który nie daje się zainstalować w
    systemie,
    > do którego jest przeznaczony, przysługuje jakiś regres i wobec kogo -
    > sprzedawcy czy producenta ?
    > Jak widać sytuacja nie jest z punktu widzenia prawa prosta - jeśli
    traktować
    > program jako rzecz (czyli płytkę, pudełko, instrukcję itp.) to w przypadku
    > uszkodzonej płytki można mieć pretensję do sprzedawcy, ale w tym wypadku
    > płytka jest dobra (bo na innym komputerze program się zainstalował bez
    > problemu), co więc dalej robić ? Czy nikt naprawdę nie odpowiada za
    > prawidłową instalację programu ?

    Wszystko pięknie, ale fakt, że dany program właśnie u Ciebie się nie chce
    instalować, nie oznacza, że wina leży po stronie programu. Stan systemu może
    po prostu wykluczać prawidłowe działanie programu, np. brak ważnych
    bibliotek lub podobnie. Może się zdarzyć, że ten sam program na innej kopii
    systemu operacyjnego działa bez problemu. Reasumując-by reklamować taki
    program trzeba by sprawdzić najpierw w serwisie, po czyjej stronie leży
    wina

    --
    Pozdrawiam
    Barman mailto:b...@p...onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1