    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program komputerowy
    Date: Thu, 30 Jun 2005 12:34:00 +0200

    > Darwina nie czytales?

    nie czytalem.

    > Tylko ze zaden z tych nalotow nie jest legalny. Najciekawsze ze jeszcze
    > zaden prawnik w ojczyznie intelektualistow ;-)

    a jaki w tym momencie masz na mysli nalot, z nakazem?

    > Maja znaczy kto? Jaka podstawe? Jakiego dzialania?

    do zatrzymania nosnikow,

    > Nie mozesz wejsc do mojego domu bez podejrzenia przestepstwa i bez nakazu
    > sadowego. Posiadanie byc moze trefnego pliku nie jest zagrozeniam
    > usparwiedliwiajacym naruszenie miru domowego.

    no ja sie z tym jak najvbardziej zgadzam, chodzi mi teraz o ich uprawnienia
    co do ewwentualnego zabrania dyskow.

    > Nie mozesz podejrzewac przestepstwa tylko dlatego ze Ci sie "wydaje".

    ja wiem o tym doskonale, wystarczy archiwum poczytac by wiedziec co to tym
    mysle (watki maja po kilkaset postow :-))

    > Musisz miec podstawy na papierze. I to PRZED.

    wiem, uzasadnione podejrzenie PRZED a nie PO, trzeba tak zmeinic prawo by
    surowe kary byly nakladane
    (wiezienie, i wyoskie grzywny) na osoby ktore "na oko" wchodza do czyjegos
    mieszkania. (mam tu na mysli policjantow
    i osoby wystawiajace taki nakaz) bo jest odbieranie czlowiekowi godnosci.
    Pod tym wzgledem na pewno ameryka jest duuzo lepsza. Tam czyjas wlasnosc to
    swietosc, zaden policjant sie nie odwazy wejsc
    do mieszkania bez nakazu, a ten bedzie wystawiony przy mocnych dowodach.

    > A nawet jezeli, to pliki nie sa dowodem ABSOLUTNIE niczego.

    no tu sie nie zgodze, napisalem o plikach ktore lamia zabezpieczenie bowiem
    o nich ustawodawca pomyslal.
    Siec mi szwankuje, jak bedzie lepiej to dam namiar na art.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"