  • Data: 2010-06-28 11:49:40
    Temat: Re: Producent oszukuje na ilości?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > W kwestii formalnej: chodzi o promocję "90 w cenie 100", nie na odwrót.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Powiedzmy, ze na polce stoja
    paczki po 90 i po 100, z ta sama cena - umiesz powiedziec, ktore sa
    "podstawowe", a ktore "promocyjne"?

    To, ze wczoraj taka sama cena dotyczyla tylko paczek po 100 (innych
    nie bylo), wydaje mi sie, ze nic nie znaczy. Poza dobrymi obyczajami
    oczywiscie.

    MJ