eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProcedura przedsądowa Intrum Justitia - proszę o wskazówki. › Re: Procedura przedsądowa Intrum Justitia - proszę o wskazówki.
    From: "Aneta" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Procedura przedsądowa Intrum Justitia - proszę o wskazówki.
    Date: Tue, 2 Aug 2005 11:18:26 +0200

    news:dcment$18n$1@inews.gazeta.pl...

    > A po co chcesz iść?
    > Masz faktury co ci przysyłali?
    > To na pocztę i spłacaj, po 2 miesięcznie np.
    > I trzymaj potem te papierki z poczty jak sztabki złota, bo ci moga głowę
    > uratować.
    > A najlepiej jak masz konto to od razu przelewem na numer który jest na
    > fakturze. Potwierdzenie z banku trudniej zgubić niż z poczty.
    >
    > Co do firm windykacyjnych to sprawa wygląda tak.
    > Firma windykacyjna aż do samego końca opórcz straszenia i liczenia, że się
    > przestraszysz nic więcej nie może. Faceta, który przyjdzie do domu
> [...]

    Wiem, dostałabym w dupę. Jednak gorsza karą jest, że wolałabym kupić sobie
    jakieś fajne buty albo kosmetyk, a tu muszę przelewy Tepsie zacząć robić.
    Witek, stukrotne dzięki za wskazówki. Przyznam szczerze, iż najbardziej z
    tego wszystkiego załuję, że na III roku przerwałam prawo. Cóż, teraz
    wiedziałabym, że mam się bać lub nie bać, a musze zawracać głowy dobrym
    ludziom:)).