  • Data: 2010-06-28 21:24:01
    Temat: Re: Problemy ze spadkiem :( o
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jan wrote:

    > Trup żyje, lub okazało się, że zmarł później, niż uznano go za zmarłego.
    > Prawo przewiduje taki przypadek.

    Ale to jest dokładnie ten sam przypadek.
    Uznanie za zmarłego zastępuje stwierdzenie zgonu. I jest mu równoważny
    pod względem prawa.
    Czyli dalej mamy sytuację że otwarcie spadku następuje z chwilą
    (prawnej) śmierci.

    > Powtarzam - daj już temu spokój, bo to
    > niewiele wnosi do dyskusji, oprócz oczywiście Twojego ostatniego słowa.

    To nie chodzi o moje ostatnie zdanie, tylko o to co ty powiedziales.
    Sądziłem, że faktycznie jakies odstepstwo istnieje, wiec sie dopytywalem.