    From: <d...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Date: Tue, 6 Aug 2002 17:49:55 +0000 (UTC)

    > Popieram Pana w pelni. Dla mnie bylo wszystko jasne od poczatku
    > watku (znam sie troche na tym).
    > Niekoniecznie jednak trzeba uogolniac na wszystkich Polakow.

    Przepraszam, jesli Pana urazilem. To sluszna uwaga. Prosze wybaczyc ale po
    ilus tam wymianach zdan na poziomie plebsu po prostu puscily mi troche nerwy.
    Sprawa jest istotnie oczywista tylko jak to ugryzc dalej :) To byl cel
    pisania na te grupe aczkolwiek jak widac ludzie wola robic sobie zgrywy niz
    rzeczywiscie pomagac. Do czasu kiedy sami maja problem.

    > Osoba o ktorej Pan pisze, czesto zabiera glos w innych sprawach
    > i rowniez nie ma nic sensownego do powiedzenia.

    Domyslam sie, ze jest to jakas znana tutaj wariatka komentujaca wszystko co
    popadnie i uwielbiajaca potyczki slowne. Moze ja to podnieca. Mnie jedynie
    smieszy czyjas pustosc. Gapi sie pol dnia w monitor i glupoty w brzuch wciska
    psujac sens istnienia takiej grupy.

    > ..... Moze maz rzucil ? kompleksy ? nie osiaga czegos tam ?
    > tak sie wlasnie moze objawiac u tego typu osobnikow.

    Zgadzam sie. Jakies problemy zyciowe ktore wcisnely ja pomiedzy monitor a
    sciane tudziez modem SDI z czego skwapliwie korzysta wyzywajac sie na
    ludziach ktorzy potrzebuja pomocy. No, kiedys to do niej wroci.

    > Jest na to dobra rada - nie karmic odpowiedziami bo to zer

    Wiem. Staram sie te wariatke ignorowac. Te prymitywne zagrywki na poziomie
    szczeniaka ma dosc dobrze opanowane. Smutne tylko to, ze znajduje w ludziach
    poparcie mimo iz plecie kompletne bzdury. Pani Hania Redhunter. Warto
    zapamietac. Wirtualny Postrach Grupy pl.soc.prawo :)