    From: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z wynajmujacym mieszkanie
    Date: Thu, 21 Jul 2005 20:49:03 +0200

    a...@g...pl napisał(a):
    > Mam jeszcze pytanie odnosnie stanu technicznego - nie spisalismy protokolu ze
    > stanem mieszkania. W ustawie o najmie lokali zapisane jest ze podstawe
    > ewentualnycyh roszczen stanowi taki protokol. Czy w zwiazku z tym wynajmujacy
    > ma jakies podstawy do roszczen? Mieszkanie jest w stanie dokladnie takim w
    > jakim bylo, ale boje sie zeby mi nie podlozono "swini" i nie obwiniono za
    > usterki ktore juz zastalem.
    >
    > AL

    polecam nagrywanie rozmow na dyktafon, najlepiej w niewiedzy osoby
    wynajmujacej jesli ugadacie sie bedziesz mial wszystko na tasmie, jesli
    nie bedzie mozliwosci uzyskania tego na pismie, jak co to zawsze masz
    argument na ewentualnosc jakiegos przekretu, ale ja radze jeszcze spisac
    protokol odbioru mieszkania w stanie nie gorszym niz zostalo wynajete,
    oczywiscie przy swiadkach, najlepiej dwoch z twojej strony i niech to
    nie beda tylko osoby ktore razem z toba wynajmowaly, tylko ktos bardziej
    nie wplatany w sprawe, np sasiadka rodzic, dziewczyna itd