eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z polityką szkoły co do wysokiej zdawalności maturalnej...! › Re: Problem z polityką szkoły co do wysokiej zdawalności maturalnej...!
  • Data: 2011-09-22 21:23:24
    Temat: Re: Problem z polityką szkoły co do wysokiej zdawalności maturalnej...!
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "maxknowledge" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    bx.googlegroups.com...
    >Wydaje mi się, że szkoła nie działa sprawiedliwie. Powinna iść w innym
    >kierunku, aby stworzyć lekcje ciekawymi, jasnymi, zachęcić do
    >zdobywania wykształcenia i sprzyjać podjęciu decyzji do przystąpienia
    >do egzaminu dojrzałości, zachęcać do zdobywania wiedzy.

    A co to jest sprawiedliwość?
    Zapisz córkę do saleziańskiej PŁATNEJ szkoły.
    Zapłacisz i ZMIENISZ sprawiedliwość.
    Zasady są jasne. Grasz w szachy?
    Czy masz pretensje, że skoczek skacze dwa w przód i jedno w bok?

    Feromon

    PS. Wydaje Ci się w sprawie sprawiedliwości.
    Także PIS to Prawie Intencyjnie Sprawiedliwość.