  • Data: 2002-12-07 23:40:38
    Temat: Re: Problem z bylym pracodawca
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Dec 2002, Kaizen wrote:

    >+ Pięknego dnia Fri, 6 Dec 2002 13:07:22 +0100, "SSSP"
    >+ <s...@p...com> zakodował:
    >+
    >+ > W nawiązaniu do Pańskiego oświadczenia z dnia 27.11.2002r. informuję, że
    >+ >baza danych, w której posiadanie wszedł Pan bezprawnie, stanowi własność
    [...]
    >+ Nic nie możesz zrobić, poza czekaniem. Jak frustrat chce Cię podać do
    >+ sądu, to nic na to nie poradzisz. Tylko, że w sądzie będzie musiał Ci
    >+ udowodnić, że Twoje oświadczenie jest nieprawdziwe.
    >+ Jak ex chce Ci podokuczać, to bądź na to przygotowany (sprawdź
> [...]

    Wszystko prawda IMO.
    Ale IMHO poza "nicnierobieniem", skoro *i tak* walka idzie
    na noże - to czy ja się mylę czy to jest pomówienie o kradzież ?

    Bo jeśli jednak jest to pomówienie - to może w następnym piśmie
    mógłby napisać że "w związku z bezpodstawnymi pomówieniami
    podważającymi wiarygodność...domagał się odszkodowania...
    artykułu..." ? Ew. że "mój prawnik wystąpi...." ? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd