    From: "Swider" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Ubezpieczalnia - opóźniają likwidację szkody
    Date: 2 Sep 2006 06:23:40 -0700

    > a jakie to ma znaczenie w tej sprawie

    Takie ze bym wiedzial w jakim trybie spodziewac sie odpowiedzi
    (szczegolenie jesli chodzi o termin)

    > To nie jest instytucja państwowa i
    > gdyby ich KPA nie obowiązywało to nie napisał byś do nich ?

    do Twojej wiadomosci KPA obowizuje nie tylko organy panstwa, ale takze
    i organizacje spoleczne (np Stowarzyszenia), ciekaw bylem czy np. Prawo
    Ubezpieczeniowe nazuca moze na firmy obowiazek jego przestrzegania

    > co przedstawisz w sądzie ? Poczytaj sobie ogólne warunki ubezpieczenia i
    > ewentualnie warunki firmy i żądaj ich wypełnienia i nie myśl nie dzwoń

    niesadzisz chyba, ze w ogólnych warunkach ubezpieczenia jest zawarty
    opis trybu likwidacji szkody, ponadto dlaczego mam sie czuc zobowiazany
    ogolnymi warunkami ubezpieczenia, skoro nie ja je zawieralem,
    przypuszczam ze jest chyba jakies prawo nadrzedne nad "ewentualnymi
    warunkami firmy" wiec chcialem sie wlasnie na nie powolac w
    korespondencji z zakladem likwidujacym szkode, liczylem wlasnie na
    wskazanie go, a nie udzielanie dobrych rad typu "nie mysl", ale po
    odpowiedzi widze ze to NTG

    ... a billingow nie mam po uzywam prepaida
    kuba