    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z Agencją Ochrony Mienia Arsen
    Date: Mon, 29 Dec 2008 08:35:45 -0800 (PST)

    On 29 Gru, 16:22, "sylmir8485" <s...@g...pl> wrote:
    > Ale po 2 latach i mniej więcej 5 miesiącach (12.12.2008) otrzymałem od firmy
    > windykacyjnej Intrum Justitia wezwanie do zapłaty 80 zl + odsetki. W sumie
    > około 100 zl.

    > Pozdrawiam
    >
    > --

    W tym momencie przestalbym sie przejmowac. Intrum i Kruk lubuja sie
    (chyba) w kupowaniu przedawnionych i "wykreslonych" dlugow od firm
    przewozowych a nastepnnie probach odzyskania pieniedzy.

    PS. Z ciekawosci, czy w pismie od nich byly wszelkie zalaczniki? Tzn.
    kopia mandatu, kopia wezwania od Arsenu (swoja droga, co za nazwa dla
    firmy ochroniarskiej) oraz kopia powtornego wezwania?