    From: "B.H." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem wykorzystania mapy...
    Date: Thu, 09 Mar 2006 09:52:15 +0100

    Hikikomori San napisał(a):
    > Witam,
    >
    > A czy potrafisz udowodnic, ze jestes autorem tego projektu? I czy
    > stomatolodzy nie beda potrafili wskazac innego autora? Jesli pierwsze
    > tak i drugie nie - to moim zdaniem, jako zwyklego czlowieka, nie
    > prawnika, masz spore szanse. A jezeli kwota jest znacząca - to warto.

    To jest jednoznacznie określone:
    Dokumentacja z moimi pieczątkami i podpisami jest w 2 egzeplarzach u
    Inwestora 1 egzemplarz w nadzorze budowlanym i 1 egz. w wydziale
    architektury wydającym pozwolenie na budowę. cały proces projektowania
    jest udokumentowany urzędowo, poza tym projekt był opiniowany przez
    rzeczoznawcę d/s BHP i rzeczoznawcę d/s higieniczno-sanitarnych. Poza
    tym w oparciu o mój projekt było opracowanie i uzgodnionie z sanepidem
    obliczeń osłon pracowni RTG. Wszędzie jest powołanie na moje
    opracowanie. W opraciu o moją dokumentację (pojawia się wszędzie moje
    nazwisko) zostały wydane decyzje: o pozwoleniu na budowę, o pozwoleniu
    na użytkowanie.
    Kwota nie jest wygórowana, ale denerwująca jest bardziej bezczelność
    stomatologów wykonywujących "zawód zaufania publicznego", kierujących
    się zasadami etyki zawodowej.