  • Data: 2004-06-09 16:05:29
    Temat: Re: Problem rodzinny
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy dobrze tu trafilem, mam problem z ojcem, wykancza nas
    > psychicznie ciagle sie cos czepia wyzywa dokucza robi wszystko zeby nam
    > zniszczyc zycie itp. czy jest jakis sposob na niego zeby oddac sprawe do
    > sadu zeby go skazano na wyrok sa jakies szanse. Za wszelkie porady dziekuje

    wezwij policje. zazadaj zalozenia niebieskiej karty i zloz doniesienie.
    po kilku dniach przyjdzie dzielnicowy i jak trafisz na odpowiedniego
    czlowieka to masz szanse, ze sprawy potocza sie dosc sprawnie i cos z ojcem
    zrobia. 100% gwarancji nigdy nie ma, ale zawsze masz wieksze szanse,
    jak cos robisz niz kiedy czekasz bezczynnie, prawda?
    na http://www.niebieskalinia.pl/ znajdziesz wiecej informacji na temat
    przemocy w rodzinie.
    pozdr.
    marcin