  • Data: 2008-08-18 20:46:42
    Temat: Re: Prawo spadowe w innych państwach (Izrael)
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karslawek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g8b7fs$fef$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz pisać głupoty to nie pisz.

    Szczerze mowiac, jesli spadek jest odpowiednio duzy - radzilbym Ci jechac do
    Izraela, przyjac ich obywatelstwo, potem spadek, a potem bym sie zastanowil,
    co dalej zrobic...

    Wszedzie beda Cie przyjmowac z otwartymi ramionami - a na koncu - Ty sam
    zadecydujesz, co z ta kasa zrobisz.

    Jesli wezmiesz adwokata, ten podpisze z Toba kontrakt ( pelnomocnictwo sie
    to nazywa ) , w ktorym zobowiazesz sie , ze oddasz mu jakis procent od
    spadku ( nie wiem...5% , 9%, ) , jesli on sie ta sprawa ma zajac.
    Tymczasem ten kauzyperda nie bedzie robil NIC , bo procent ma
    zagwarantowany...

    Jak sie wkurzysz, to pojdziesz do nastepnego adwokata-krwiopijcy, ktory tez
    nic nie bedzie robil....itd....itp...
    Kazdemu musisz i tak zaplacic.

    Tacy frajerzy sa dla nich , jak znalezc zloty zegarek...

    Przerobilem to w Niemczech, a na pewno Zydzi nie sa gorsi...a nawet
    czytalem, jak Niemcow poprzerabiali.
    Twoi kuzyni w Izraelu tylko licza na to, ze nie potrafisz sobie dac
    rady...nieeee...???

    Uwazaj na kauzyperdow ! Oni kasuja zawsze. Ty - tylko, jak Ci zostanie po
    oplaceniu "przedstawicielstwa prawnego".

    E-zop