eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo spadkowe - ROZPORZĄDZENIE,MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI w sprawie szczegółowego trybu postępowania przy zabezpieczaniu spadku i sporządzaniu spisu inwentarza. › Re: Prawo spadkowe - ROZPORZĄDZENIE,MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI w sprawie szczegółowego trybu postępowania przy zabezpieczaniu spadku i sporządzaniu spisu inwentarza.
    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo spadkowe - ROZPORZĄDZENIE,MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI w sprawie
    Date: Tue, 07 Feb 2006 19:28:33 +0100

    sg napisał(a):

    > ale czy takiego spisu nie robi sie na dzien smierci ???

    A kto to robi ? :)

    > a poza tym skoro dzieci przez 6 miesiecy nic nie zrobily to odziedziczyly spadek
    wprost,
    > czyz nie ?

    A bo ja wiem .. w spadkowym to ja pupa prawie , że jestem ...

    No stanąłem przed zagwozdką jaką opisałem ... Załóżmy, że jestem
    jednym z 4 dzieci zmarłego.

    Ojciec umiera w 2003 ... W skład potencjalnego spadku może tak
    naprawdę wchodzić prawo lokatorskie czy jak to się tam zowie w
    mieszkaniu spółdzielczym.

    Nikt nic nie robi ... Mijają 3 lata, nagle dostaję wezwanie z
    sądu do pokrycia kosztów dokonania spisu inwentarza, który ma
    się odbyć dnia tego i tego na wniosek mojej siostry a córki
    denata ...

    Zasadniczo w mordę mnie to strzeliło, bo ktoś zmusza mnie do
    pokrycia kosztów postępowania, którego ja nie chciałem i nie
    chcę. Jakby przyszła do mnie ta siostra, a dałbym jej w cholerę
    co chce - Nie chce sądów, nie chcę nic. Na jakiej podstawie
    zmuszany jestem do uiszczenia kosztów ? Kurde ... nie mam
    jeszcze pełnej wiedzy w temacie, mam dostać skany zgromadzonej w
    temacie tegoż postępowania, to może coś zalinkuję na dniach.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum