  • Data: 2019-08-10 04:33:39
    Temat: Re: Prawo przejazdu/przelotu
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2019 o 21:48, cef pisze:

    > Pytam, bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie, że skoro np
    > pociąg z Wrocławia i tak jedzie do Warszawy, to mnie przysługiwałby
    > darmowy przejazd, bo pociąg i tak tam jedzie.

    W Warszawie przykładowo tramwaje zjeżdżające do zajezdni zabierają
    pasażerów po drodze i zatrzymują się na każdym przystanku.
    To samo tramwaje wyjeżdżające ok. 4:00 z zajezdni.

    Autobusy już nie, bo zjeżdżając do zajezdni zabierają pasażerów tylko
    wtedy jeśli jadą po swojej trasie.
    Tyle że w takim kursie nie przysługuje darmowy przejazd, ważny bilet
    trzeba posiadać.