eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo pracy COVIDRe: Prawo pracy COVID
  • Data: 2020-08-04 07:52:41
    Temat: Re: Prawo pracy COVID
    Od: Karol <y...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 2 Aug 2020 23:10:18 +0200, J.F. napisał(a):


    >> W banku kilka różnych rzeczy zdalnie robić można, bo nie tylko
    >> się klientów obsługuje. Robią telefoniczny marketing, Piszą pisma,
    >> wykazy, statystyki itp. Tak więc te 4 godziny można zdalnie dorobić.
    >
    > Roboty jest mnostwo, ale niekoniecznie dla stanowiska "kasjer".
    > Choc pewnie przydaloby sie infolinie wzmocnic.
    >
    > J.

    Przy większych transakcjach gotówkowych jeden kasjer autoryzuje transakcję
    drugiemu, ale zawsze to robili tak, ze drugi przychodził do pierwszego i
    wpisywał swoje hasło na jego komputer. W COVID to niemozliwe, bo unikają
    kontaktu. Informatycy nie przerobili systemu, aby kasjer dzwonił do kasjera
    i tamten robił to w swoim komputerze.
    Po za tym drugi też zerka na papiery transakcyjne, zdalnie, bez kamery jest
    to niemozliwe.

    Marketingu placówka nie prowadzi, od tego jest inny dział w innym mieście,
    delegowania pracownika byłoby zbyt kosztowne

    To samo z infolinią.

    W tym banku kasjer zajmuje się tylko wykonywaniem przelewów i
    wpłatą/wypłatą gotówki innych zadań nie ma. Zresztą to placówka
    korporacyjna. Mała firma do 5 mln obrotu rocznie nie załozy w tej placówce
    konta, jeśli jednak załozy, a komputer wykryje mniejszy obrót, to obsługę
    takiego klienta przekierowują do placówki 5 ulic dalej, aby tu przychodzili
    tylko ci najwięksi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1