  • Data: 2005-07-07 23:14:07
    Temat: Re: Prawo patentowe, jak sprawdzic patent?
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szlovak <B...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Zapytałem go jaki numer patentu- cisza, co opatentował (może
    > powiedzieć , przecież to chronione)- też cisza. Nawet nie wiem jak
    > się ten ktoś nazywa ,

    No to nic na razie nie możesz sprawdzić, bo niby jak??

    > moje pytanie dotyczy tego czy ta osoba jest zoobowiązana do podania
    > numeru patentu?

    Zobowiązany - raczej nie, powinien, jeśli mu zależy na ochronie jego praw z
    patentu

    Czy trzeba przekopać bazę patentów w urzędzie, czy
    > jakoś tak?

    Póki nie masz danych, to za czym będziesz kopał? Chcesz przejrzeć wszystkie
    patenty ze słowem wentylator?

    >W sumie facet może kłamac, napisał że ma patent a może go
    > nie mieć,

    Moze

    >czy to karalne/zabronione?

    W pewnych okolicznosciach rodzi odpowiedzialnośc (cywilną), nie znam
    sytuacji, zeby powiedzieć, czy tutaj tak jest

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide