    From: "Design" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo o publicznym obrocie Wymóg i brak sankcji?
    Date: Tue, 28 Dec 2004 22:43:14 +0100

    "Flash" <F...@f...com> napisał w wiadomości:

    > Chyba jedyną sankcją jest wymieniona w art. 15a ust. 6, gdzie mowa o
    > uprawnieniach kontrolnych Komisji. Natomiast w stosunku do wymogów
    > określonych w art. 97a praktycznie nie wiadomo jak uprawnienia kontrolne
    > Komisji miałyby się realizowane, gdyż nie przewidziano sankcji. Jest to
    więc
    > pusty przepis, można go respektować ale nie trzeba.

    Tylko jedna rzecz dziwi - Rozporzadzenie to kilka stron szczegółowych
    regulacji dotyczących rekomendacji.
    I wynikałoby, że można takiego Rozporządzenie nie przestrzegać, ci co je
    pisali nie zauważyli braku sankcji za nie stosowanie regulacji???
    Coś mi tu nie pasuje. Chociaż uważam, że regulacje dotyczace bezpłatnych
    rekomendacji to ograniczanie swobody wypowiedzi. Ale jeżeli już są takie
    przepisy i nie ma sankcji... To wskazówki moralne? (ale też nie, bo właśnie
    ograniczają wolność wypowiedzi). Co to jest?

    Design