-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Milosz K." <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Prawo konsumenckie - czwarta wymiana uszkodzonego towaru
Date: Mon, 16 Aug 2010 21:22:11 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 34
Message-ID: <i4c34j$t2m$1@news.task.gda.pl>
References: <i3vao3$v0l$1@news.onet.pl> <4c64fbf4$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ghy36.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: news.task.gda.pl 1281986515 29782 83.12.206.36 (16 Aug 2010 19:21:55 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Aug 2010 19:21:55 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:650084
[ ukryj nagłówki ]Czasem wypada zachować urzędowy ton i zwrócić się z reklamacją np. za
pośrednictwem powiatowego rzecznika praw konsumenta. Czasem taki tryb
załatwiania sprawy pomaga o wiele bardziej, niż "strzelanie" w sprzedawcę
(albo w serwis konsumenta) paragrafam. Kiedyś w ten sposób udało mi się
"wywalczyć" bilet do Londynu praktycznie za bezcen. Tylko dlatego, że
informatyk na stronie jedengo z biur podróży się pomylił i "teoretycznie"
zostało to uznane jako wprowadzenie klienta w błąd. Innymi słowy, aby
uniknąć dodatkowych nieprzyjemności biuro podróży (czytaj firma
transportowa) wyraziło dobrą wolę i w drodze o zadowolenie klienta i dbanie
o wizerunek firmy wyraziło zgodę na sporzedaż biletu po cenie, jaka
obopwiązywała w zeszłorocznej promocji.
Pozdrawiam, M.
http://www.sciaga.pl/profil/miloszk - kompendium wiedzy z politologii
i
"Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke> wrote in message
news:4c64fbf4$0$22803$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "HALF&HALF" <v...@o...eu> napisał
>> Jezeli urzadzenie wiecznie z ta sama usterka wylacznika wkomponowanego na
>> stale wymieniane bylo juz na nowe cztery razy moge zadac zwrotu gotowki
>> zamiast kolejnych wymian? Sprzedawca twierdzi ze nie i jedyne co
>> proponuje to kolejna wymiane na bubel.
>
> Mozesz żadac ale nie bedzie proste wyegzekwowac.
> Skoro reklamacje uznane prosciej bedzie domagac sie zwrotu kosztow
> dostarczenia
> i odebrania reklamowanego towaru do sklepu (razy 4).
>
>
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- mandat za śmiecenie
- Urlop na pierdel
- Re: Prezydent Trump v. 14-sta poprawka do konstytucji USA
- oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- e-doręczenia
- Zbieranie podpisów przed sklepem
- cenzura internetu
- ulaskawienie
- Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- Natalia z Andrychowa
- Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- Komendant odszedl z hukiem
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-25 mandat za śmiecenie
- 2025-01-25 Urlop na pierdel
- 2025-01-24 Re: Prezydent Trump v. 14-sta poprawka do konstytucji USA
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-21 e-doręczenia
- 2025-01-20 Zbieranie podpisów przed sklepem
- 2025-01-20 cenzura internetu
- 2025-01-20 ulaskawienie
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-14 Komendant odszedl z hukiem