  • Data: 2005-04-28 05:06:08
    Temat: Re: Prawo jazdy zatrzymane przez WK
    Od: maczekg <m...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sate napisał co następuje :

    > Na twoim miejscu zamiast się kłócić i bezsensu tracić czas po prostu
    > powiedziałbym mu ze zgubiłem. Jeśli się uprze to ewentualnie może dostać
    > wniosek o wydanie duplikatu :-).

    W zasadzie tak, ale równie dobrze może powiedzieć, że wyda skierowanie na
    egzamin dopiero po wydaniu przez siebie wtórnika PJ, a to zdaje się trwa
    dwa tygodnie o ile mnie pamięć nie myli. To jest dopiero strata czasu.
    Rzecz w tym, czy takie akcje są regulowane prawnie. Jedni P.U. zabierają,
    inni nie, stąd pytanie jak powinno być i kto to ustala. Bo jeśli tylko P.U.
    o tym decyduje, to sprawa jest dla mnie dziwna...
    Pozdro
    maczek