    From: "t-1" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Date: Fri, 6 Sep 2013 18:54:08 +0200

    news:47ab279d-87f8-4e36-ace2-048e35d9cfb8@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 6 września 2013 11:11:01 UTC+2 użytkownik Kacper napisał:
    >Skoro nie pootrawisz zdac w miare prostego egzaminu to może lepiej jak nie
    >będziesz prowadził auta po naszych drogach.
    >"Licencję pilota" jak to nazwałes za pierwszym podejściem zdała wczoraj
    >kolezanka mojej żony. Prosta dziewczyna ze wsi, sprzedawczyni w sklepie
    >Chcesz zdac to poiszukaj dobrego instruktora. To podstawa. No i nauka
    >teorii- tego musisz się nauczyc sam a dobry instruktor nie dopuści ciebie
    >do >egzaminu jak zobaczy że masz braki.

    Przecież Kacper nigdzie nie napisał, że nie potrafi zdać teorii czy jazdy.
    Napisał natomiast, że ze względu na przesadne utrudnienia chciałby uzyskać
    prawo jazdy w bardziej przyjazny sposób.
    I zadał pytanie gdzie to najlepiej zrobić.
    A do twoich wywodów krzysztofiec pasuje polskie przysłowie:
    Drogo kupić, tanio sprzedać i źle się ożenić to każdy głupek potrafi.
    Czy ktoś odpowiedział? Nie. Odezwali się za to sami mądrale i filozofowie,
    oczywiście dbający o bezpieczeństwo na "ich" drogach.
    Czyli nie należy wpuszczać obcokrajowców bo nie zdali polskiego egzaminu.

    Ja niestety nie wiem, gdzie jechać po prawo jazdy.