  • Data: 2003-12-16 21:57:28
    Temat: Re: Prawo jazdy - prawdziwe czy fałszywe
    Od: "Michal Z" <B...@o...plBEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brnrpf$4d9$1@news.onet.pl...
    > Zapytaj sie na policji. Oni powinni wiedziec jak odroznic orginal od
    > falsyfikatu.

    Na policji stwierdzili że musi posiadać znaki wodne
    - które są widoczne pod światłem UV.
    Jednak moje prawo jazdy nie zawiera takich znaków,
    mimo że zostało wydane legalnie w urzędzie komunikacji.

    Prawo jazdy pochodzi z 1988 roku.

    Jeżeli ktoś posiada prawo jazdy z tego roku
    i ma możliwość sprawdzenia czy posiada znaki wodne
    (PL na pierwszej stronie) to proszę wyniki obserwacji...
    (może wtedy nie dawali znaków wodnych).

    Pozdrawiam
    Michal Z