  • Data: 2006-06-28 11:40:08
    Temat: Re: Prawo jazdy - jazda bez 'nowego'dokumentu po 1 lipca
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu s...@i...sieradz.info porozsypywal
    nastepujace haczki:
    > I to jest paranoja. Mam uprawnienia a nie moge.
    Bo nie masz waznego dokumentu poswiadczajacego te uprawnienia;P
    > i jaka ta policja wazna wtedy...
    Egzekwuje prawo - od tego jest
    > do dupy.
    Zalezy co kto lubi ;P
    > brak czasu i wrodzona awersja do urzedow.
    ROTFL
    Mam duza awersje do urzedow, ale uwazam ze sa ciekawsze sposoby wydania
    50zl a i czas, ktory moglbym zmarnowac w razie poruszania sie samochodem
    bez waznego prawka, jest dla mnie wazniejszy niz moja awersja do urzedow
    --
    badzio