  • Data: 2009-09-23 16:18:53
    Temat: Re: Prawo drogowe - pas dla autobusów
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > mam się przesiąść do żółto czerwonej puszki, gdzie
    > mogę dostać w ryj, albo zostać okradziony, pośród wyziewów niedomytych
    > współpasażerów? Niedawno miałem wątpliwą przyjemność korzystać z uroków
    > komunikacji miejskiej, wystarczyła mi jedna przejażdżka do pracy... O
    > godzinie 7 rano czułem smród przepoconych pach i wyziewy wczorajszej
    > gorzały

    Pociesz się że pół Warszawy jeździło i jeździ tymi żółto-czerwonymi "puszkami"
    i tak samo się wychowali i wychowali swoje dzieci, nawet nie mieli i nie mają
    prawa jazdy i jakoś sobie poradzili bez samochodu.

    Warszawa to miasto z rozwiniętą komunikacją publiczną, a nie jakaś zabita
    dechami wiocha, gdzie jezdzi jeden czy dwa PKS-y na dobę, a do najbliższego
    przystanku jest kilka kilometrów...