  • Data: 2022-06-28 17:23:28
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tu dostrzegam też inny problem. Czemu za bezpieczną uznajemy
    > odległość od samochodu do roweru na metr, czy chcemy więcej. Zaś w
    > przeciwną stronę, to wystarczy znacznie mniej. Uważam, że rowerzysta nie
    > powinien móc się zbliżyć do jadącego samochodu na dokładnie ten sam
    > dystans.

    Obstawiam że z tego samego powodu co pasy na autostradach są szersze niż
    na drogach gminnych. Jak rowerzysta zbliża się do samochodu to zwykle
    oznacza, że prędkość względna jest w granicach kilkunastu kilometrów na
    godzinę (albo wręcz że samochód stoi lub "pełźnie w korku", jak samochód
    zbliża się do rowerzysty to jest to zwykle kilkadziesiąt km/h różnicy.
    Ot i cała tajemnica - to nie było wcale pisane na złość kierowcą, za to
    ciebie po prostu boli że "dwupedał ma lepiej" - a w zasadzie, nawet nie
    to że ma lepiej, ale niech ma tak samo źle jak ty:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!