  • Data: 2005-10-01 18:51:13
    Temat: Re: Prawo do wykorzystania wizerunku witryn WWW
    Od: "EERIE" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:p9zenb92a4f2.dlg@olgierd.gov.pl...

    > IMHO reklamowanie własnego produktu nie jest gatunkiem twórczości. Przepis
    > raczej ma na myśli komentarze, skecze, pastisze etc.

    Wydaje mi się, iż cytat "w zakresie uzasadnionym wyjaśnianiem" (art. 29)
    można podciągnąć pod informacyjny charakter mojej prezentacji. A może inne
    artykuły wprowadzają tu ograniczenia...

    Ps.: Całość ma mieć charakter ogólny. Podaję, że pewną informację można
    znaleźć wpisując jakieś słowo w wyszukiwarkę (nie podaję, jakie to ma być
    słowo). Następnie informuję, iż w wyszukiwarkach można odnaleźć inne strony,
    które pośredniczą w dostarczaniu tego typu informacji za darmo lub w sposób
    odpłatny. Nigdzie nie ma pojawiać się żadna sugestia czy aluzja, aby użyć w
    tym celu tej bądź inne strony, bo jest lepsza lub gorsza. Nie mam zamiaru
    nikogo nakłaniać do skorzystania z usług konkretnego serwisu. Oglądający
    prezentację sam musi dojść do wniosku, iż chce odwiedzić stronę, która
    pojawiła się w materiale w formie przykładu...