  • Data: 2002-10-26 11:13:20
    Temat: Re: Prawo do mieszkania - ojciec wyrzuca syna
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Czy orientujecie się w zakresie następującego problemu?
    > Otóż:
    >
    > Czy ojciec, będący właścicielem mieszkania ma prawo do wyrzucenia ze swojego
    > mieszkania pełnoletniego syna?
    > Załózmy też, że syn jest zameldowany w tym mieszkaniu i bezrobotny, w związku
    > z czym nie utrzymuje mieszkania.

    Pytałam tu kiedyś, czy mąż może wyrzucić żonę, wyszło na to, że nie może
    (dzięki Wojtek, pomogłeś!) :-)
    Ale... Przy tamtej sprawie poznałam trochę kodeks rodzinny i opiekuńczy. Lepiej
    także z nim się w tej sytuacji zapoznać :-)

    Co się może przydać:

    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jednostk
    a&akt=nr8746&ver=-1&jedn=-1

    Art. 87.
    Art. 91.
    Art. 128.
    Art. 133.
    Art. 135.

    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jednostk
    a&akt=nr8780&ver=-1&jedn=-1
    (posiadanie, syn współposiada posiadłość)

    Art. 341.
    Art. 342.
    Art. 343.
    Art. 344.