  • Data: 2009-03-24 17:19:40
    Temat: Re: Prawo bankowe, art. 54 - poproszę o wytłumaczenie
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Mar, 17:49, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > a to widziałeś?http://lexto.pl/2008/12/03/egzekucja-admin
    istracyjna-z-rachunku-banko...

    Teraz już tak :-) Czytałem sporo podobnych, wszędzie jest to samo i
    nie likwiduje to moich wątpliwości. Nigdzie nic nie jest napisane
    wprost - przynajmniej ja nie umiem znaleźć. Przypomnę - proszę o
    wytłumaczenie, jak chłop krowie na rozstajnych drogach, na
    przykładzie, co to oznacza w praktyce, a nie o cytowanie kolejnych
    powieleń...

    Czarek