    From: "Mumas" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo autorskie: Kod programu
    Date: Mon, 25 Oct 2004 10:30:59 +0200

    Witam serdecznie
    Dziękuję bardzo że Pan zechciał odpowiedzieć na moje pytanie.
    W związku z Pana odpowiedzią mam szerek kolejnych pytań i
    byłbym wdzięczny gdyby zechciał Pan na nie odpowiedzieć.
    1. Czy może mi Pan wskazać jakieś akty prawne(wyroki sądów)
    dla poparcia Pana stwierdzeń?
    2. Niestety nie dopisałem na liście dyskusyjnej że zrzekłem
    się majątkowego prawa autorskiego do programu na rzecz firmy X,
    tym nie mniej uważam że moje zrzeczenie się dotyczyło programu
    a nie jego kodu źródłowego. Czy mam rację?
    Dziękuję za odpowiedź
    mumas