eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo Budowlane - remont sąsiada. Czy moze wkrocyzc na moj prv teren? › Re: Prawo Budowlane - remont sąsiada. Czy moze wkrocyzc na moj prv teren?
  • Data: 2003-09-02 15:17:19
    Temat: Re: Prawo Budowlane - remont sąsiada. Czy moze wkrocyzc na moj prv teren?
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ta

    czyli każdy widział co brał :)

    > No wiec kupil Pan dzialke ktora ma na sasiedniej postawiony dom przy
    > granicy.

    no i zgodził się, na cień generowany przez ten dom, na nic więcej

    > Dom wyremontowac MUSI i bedzie na panskiej lasce ?

    Wcale _nie_ musi. Może wybudować inny, może sprzedać, może ...
    W końcu jak kupił dom w granicy to powinien się liczyć z tym, że będzie miał
    problem z remontem.
    A czy ktoś mu odpowie merytorycznie ?

    pozdr.,
    stavi