eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnik ktory przypilnuje komornika, i dostanie procent od odzyskanych pieniedzy. › Re: Prawnik ktory przypilnuje komornika, i dostanie procent od odzyskanych pieniedzy.
  • Data: 2006-12-05 08:36:27
    Temat: Re: Prawnik ktory przypilnuje komornika, i dostanie procent od odzyskanych pieniedzy.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KWasser napisał(a):
    > Witam was,
    >
    > mam wyrok nakazujacy zaplate dla mnie od kilku osob solidarnie, jestem
    > zwolniony z kosztow komornika, od kilku lat sprawa jest u komornika (w
    > Krakowie) a ten nie raczy nic robic i sprawa stoi w miejscu.
    >
    > Chcialbym znalezc prawnika, ktory dopilnuje egzekucji i komornika, w zamian
    > za jakis procent (np 10%) od _uzyskanej_ kwoty - czyli jak cos dla mnie
    > wyciagnie to dostanie pieniadze, jak nic nie zdziala to nic. Czy sadzicie
    > ze to mozliwe, ze prawnik jakis pojdzie na taki (uczciwy w koncu) uklad?
    > Sprawa dzieje sie w Krakowie.

    Ja proponowalem 30% od kwoty ca pol miliona realnie do sciagniecia i
    nic, zero, cisza.
    Prawnicy to specyficzna profesja.
    Lepiej mniej za nic (czesto tak bywa) niz wiecej za rzetelna prace.
    Co ciekawe jak dzwonil do mnie w sprawach informatycznych moj
    "zaprzyjazniony" prawnik, to domagal sie darmowej porady przez telefon
    motywujac, "ze przeciez to dla mnie zadna praca, nic na tym nie trace".

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm