eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnicy biorą się za kinaRe: Prawnicy biorą się za kina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.film,pl.soc.prawo
    References: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl>
    <527a7ae8$0$2137$65785112@news.neostrada.pl>
    <527a8566$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <527a8566$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Date: Wed, 6 Nov 2013 20:05:06 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 19
    Message-ID: <527a938c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.240.170
    X-Trace: 1383764876 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2156 83.6.240.170:56134
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.film:395070 pl.soc.prawo:731154
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:527a8566$0$2276$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2013-11-06 18:20, Robert Tomasik pisze:
    >
    >> Moim zdaniem bardzo cenna inicjatywa. Albo niech napiszą, że seans jest
    >> od 20-tej, a film od 20:45.
    >
    > Tylko trzeba ją rozszerzyć na wszelkie media wpychające nam reklamy.
    > Taka unijna dyrektywa o podawaniu co do sekundy czasów emisji programów i
    > bloków reklamowych (tych informacji nadawcy też) Przecież to się jak
    > najbardziej wpisuje w dbanie o dobro obywatela. (o dzieciach nie
    > wspominając)
    > Potem odbiornik tv ma jak na tacy co przesiać.
    >
    > Wiem... Nie przejdzie bo lobbing nie pozwoli. :-)

    Ale w telewizji masz kilka minut na załóżmy godzinę tych reklam. A tu, nie
    dość, ze płacisz za bilet, to jeszcze nie oglądasz tego, co chcesz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1