eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumentaRe: Prawa konsumenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Adam" <a...@p...bg.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta
    Date: Tue, 24 May 2005 23:47:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <d707fn$8ti$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d6vtue$kfg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.150.131.228
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1116971320 9138 195.150.131.228 (24 May 2005 21:48:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 May 2005 21:48:40 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: r3000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:299654
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Chory" <c...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:d6vtue$kfg$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcę oddać TV do reklamacji. Nie interesuje mnie wymiana na nowy, a tym
    > bardziej naprawa, natomiast wiem, że sprzedawca najpewniej będzie chciał
    > takiego właśnie rozwiązania. Czy mam prawo zażądać od sprzedawcy zwrotu
    > pieniędzy? Jeśli tak to na jakiej podstawie? Na co mogę się powołać?
    >

    Niestety nie masz prawa zadania zwrotu pieniedzy. Mozesz zamiast reklamacji,
    jezeli od zakupu nie minelo 6 m-cy a produkt jest wadliwy, uznac ze nie jest
    zgodny z umowa konsumencka i na tej podstawie zazadac wymiany na nowy.
    Zdarza sie, ze sprzedawcy w takich sytuacjach ida na reke i pozwalaja
    wymienic na dowolny produkt o tej samej wartosci.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1