  • Data: 2006-03-19 21:09:15
    Temat: Re: Prawa autorskie - software
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    > no to podpisz z nimi umowę że mogą ten program sprzedawać, a za każdą
    > sprzedaną kopię mają ci płacić, w ten sposób nie mają żadnych praw do
    > programu
    >
    > To nie jest takie proste, oni czasem potrzebują tych praw ponieważ np.
    > przetarg tego wymaga.

    to im sprzedaj te prawa za sporą kasę, zażądaj tyle żeby nie opłacało im
    się tego robić od nowa

    > a po co ty chcesz im sprzedawać autorskie prawa majątkowe
    >
    > Oni chcą je kupić a nie ja sprzedać. Więc jeżeli chcą (patrz odp. wyżej) to
    > ja chce sie zabezpieczyć.

    > w sumie wychodzisz na idiotę, masz program, masz do niego pełne prawa i
    > chcesz im to tak po prostu oddać ?
    >
    > Pytanie brzmiało czy moge spokojnie wykonać taką czynnośc czy mogą mnie za
    > to jakoś pociągnąć do odpowiedzialności a nie czy jestem idotą.

    spoko, przepraszam, trochę się zagalopowałem ;-)
    skoro masz te prawa to możesz im sprzedać albo i nie, a jak tak bardzo
    chcą kupić, to możesz przecież z nimi negocjować. Jak im sprzedaż prawa
    majątkowe to raczej nie masz już praw do tego programu, więc oni mogą
    sobie zrobić co chcą i wdrażać mogą gdzie chcą i jak chcą.