    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Prasa / dziennik / czasopismo
    Date: Thu, 08 Feb 2024 22:38:41 GMT

    On 2024-02-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A to chyba zalezy na czym komu zalezy.
    > Czy na posiadaniu statusu "dziennikarza", czy na wlepieniu kary za
    > niezarejestrowanie strony :-)

    Zależy też jak upierdliwy jest proces rejestracji i z czym się taka
    rejestracja wiąże.

    > Ale serwer to sam logi publikuje :-)

    No ale co z tego? :) Prawo prasowe czyni tu jakiś wyjątek?

    > A te logi to jakies ogolnodostępne ?

    Mogą być.

    > https://www.youtube.com/watch?v=qe2eptsf6vg

    Tu bym nie ryzykował i zarejestrował.

    > strona jak wyzej

    > A czemu nie?

    Bo nie ma to charakteru ogólnieinformacyjnego. To jest coś robione na
    własne potrzeby, ewentualnie bliskiego grona znajomych. Bardziej jak
    właśnie te logi z serwera, prywatna kronika czy prywatny pamiętnik.

    --
    Marcin